Egy angliai bevásárlóközpont kutatása szerint a női vásárlók harmada az édesanyjával megy a legszívesebben vásárolni.
MEGJEGYZÉS
A kutatás lebonyolításának részleteit nem ismejük, így a megbízhatóságát sem. Emiatt érdemes az eredményeket nem általánosítani és inkább egy érdekes szempontokat felvető, feltáró kutatásnak tekinteni. Az arányok a megkérdezettek körében érvényesek.
A megkérdezettek döntő többsége (75%) érezte úgy, hogy az anyai őszinteségre mindig számíthat, legyen kedvező vagy épp kedvezőtlen a vélemény. Emellett a válaszadók közel harmada azért megy szívesen az anyukájával vásárolni, mert ő gyakran a fizetést is átvállalja.
Továbbá az anyai véleményben jobban megbíznak a megkérdezett nők, mert úgy érzik, hogy a barátok gyakran csak azért dícsérnek vagy szidnak valamit, hogy végül ők nézzenek ki jobban. A párokkal pedig az a probléma, hogy hajlamosak mindenre pozitívan reagálni, csakhogy mielőbb elszabaduljanak a közös vásárlásból.
Az anyák véleménye mellett, még az idegenek elismerő szavai erősítenek meg a legjobban és ösztönöznek (44% szerint) az éppen próbált ruhadarab megvételére.
A kutatás eredményei elérhetők és angolul olvashatók: innen
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése